ROLIGA HÄNDELSER...

..idag och igår..

Vi lyssnade på Bara B:n som Galenskaparna har gjort, det slutade med att vi försökte göra egna.. "varför visst Virre var våren var?" HAHAHAH, vi är så himla bra.. Har lyssnar på de där hur många gånger som helst xD
Bille, jag, Adam och Anna gjorde detta..

Sedan gick vi ner till aulan, och Adam snodde min penna. Och kort som jag är(!) så nådde jag inte upp, när han la pennan längst in på skåpen. Sedan fick Anna ner den(tack) och då sparkade jag Adam och Bille(som har hjälp till lite..) lite på smalbenet, och Jag klev lite på Billes fot.. Sen har jag ingen aning om vad som hände, men på något sätt lyckades Bille putta mig(inte ovanligt..det verkar vara ofantligt kul att göra det efter som jag flyger iväg..) och eftersom vi stod vi skåpen så åkte jag iväg, lutandes mot skåpen.. Tyvärr så finns det ett slut på skåpslingan.. så, ja vad händer? Jo, självklart så ramlar jag bakom skåpen, och eftersom vi skulle till aulan så stod det ju hur mycket folk som helst där. Och såklart, så ramlar jag på dem! det är så äkta mig! gaaah, så pinsamt! :D men ganska kul.. och jaa, mina kära vänner fick sig ju ett gott skratt i alla fall..

Och idag.. jaa, så mycket kul har väl inte hänt.. Vi dansade på idrotten.. De flesta av killarna var faktiskt helt okej.. Men sen.. när JO skulle dömma, så kommer jag ju såklart med en liten pluttkille som inte kan dansa och inte hade lärt sig något! och som tycker det är jättetråkigt.. Åh, jag blir så irriterad! :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

hhaa, fy fan vad söt du var ;D<3
Vem dansade du med jag dansade med **** fråga om du vill veta och han var så otroligt seg! :O

2007-03-08 @ 16:02:19
Postat av: Petra

HAHAHAAH, fyfan vad pinsamt det var skulle jag nog säga.. :P

Postat av: Håkan Bråkan XD

Tihi vad najs:P Hur visste du att det var från ett rengöringsmedel:P Mikaela tror fortfarande inte på mej när jag säger det:P

2007-03-08 @ 21:04:02
URL: http://super10.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback