FALUN

Jaha.. Nu sitter jag i Falun, vi har haft HK, jag var helt slut i huvudet men förhoppningsvis får Jenny och jag MVG i allafall, för det smakade ju gott.. Jag mår fortfarande lite mysko, men jag antar att det inte kommer hända något..

Vi var uppe vid backhoppningsbacken, eftersom vi bor precis brevid. Gud, jag får svindel. Jag är så himla höjdrädd, jag är knäpp...och inte går det att komma in på msn heller! :(
aja, orkar inte skriva mer med det här knäppa tangentbordet..

HA DET TREVLIGT, PETRA!

Kommentarer
Postat av: ellinor

hoppas ni har det kul däruppe, o hälsa pensy ;)

Postat av: mikaela

hej hej har du tagit med datorn till falun?vad roligt!har ni lagat mat också?puss

2007-03-16 @ 23:27:25
Postat av: Anonym

Vad lagade ni för mat? :)

2007-03-17 @ 16:40:55
Postat av: Pensy

hihi, eftersom jag var med kan jag fylla i informationen som fattades :D

Elli: Ja, vi hade kul!
Mikaela: Nope, det finns datorer där, men tangentborden är helt cp, så därav kommentaren om det.
Du utan namn: Vi lagade fiskgratäng o den blev supergod! Sen fick vi göra smoothie till efterrätt :D

2007-03-18 @ 09:13:31
URL: http://pensy.blogg.se
Postat av: Petra

Jenny klarade alldeles utmärkt att svara på frågorna, tackar! ;)

2007-03-18 @ 20:26:10
URL: http://Ptra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback