EJL, EJL, EJL!

Jag sov hos Ejl inatt, vi hade det jättetrevligt :)
Vi såg "notting hill"(jag vet, en film som alla har sett. men det hade inte jag!) och en bit av Star Wars. Vi såg också "vintergatan". Åh gud, vad jag älskade Vintergatan när jag var liten. När vi var på fritids på skolan och alla satt där framför tvn och räknade ner, åh. Jag saknar det ;)

Sedan kollade vi på Let's Dance, jag såg mitt första hela avsnitt ;)
Ejl - "Åh! Gud! vilken snygg bögig kille! (hon snackade om någon av bakdansarna till Måns.. haha! )
Sedan bytte vi till Legally blond(ni måste tro att vi satt vid tv hela tiden.. :P) haha, den är bra xD "Bend..and snap"(eller vad de nu säger, det är i alla fall kul när hon tjocka tanten i lila overall börjar dansa.. :P )

När klockan var typ tolv gick vi ut på promenad, det var sp himla skönt. Jättesvalt och härligt. Vi gick runt lite överallt, och bort i Gudö. I gudö mötte vi nån något påverkad kille som sa "tjena tjena".. Han kunde inte änns fokusera blicken, hihihih. Usch, det där får mig inte frestad av att bli äldre(fråga om ni vill ha en närmare förklaring..)

Idag vaknade vi, käkade pancakes till frukost(mums) och stack sedan till stan där vi knalla omkring ett tag innan Ejl skulle på match.. :)

Snart kommer Jenny, och vi ska träna till musiken som vi ska redovisa på torsdag. Nu ska jag gå och träna min dagliga dos styrketräning!

PS. någon som vet vart Linus är idag, hon svarar inte på mina sms. det är liksom katastrof då! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback