" I fell in love, in love, with you suddenly. "


Har fastnat för låten, den är annorlunda men på något sätt härlig att höra på. Däremot vet jag inte om jag har någon kommentar på videon, mer än att den var...skum! Orkade inte änns kolla färdigt på den..

. . . where you are the one, the one,
that lies close to me.
whispers, "Hello,
I miss you quite terribly."
I fell in love, in love,
with you suddenly.
now there's no place else,
I could be, but,
here in your arms . . .


PS. vad tycker ni om den nya looken på bloggen? är det för jobbigt med både ljusa och mörka starka färger? DS

Kommentarer
Postat av: Ejl

Jag tycker din blogg är skitsnygg nu! Du har verkligen bra smak!(o nu menar jag inte bara vad det gäller bloggen så klart! ;P )
ÄLSKAR DIG!

2007-07-05 @ 18:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback