"The way black is black, and blue is just blue."

Lite dåligt med inlägg just nu. Jag orkar inte, har ingen lust. När jag sätter mig ner för att skriva så pallar jag aldrig, min hjärna strejkar liksom. Ni får stå ut med det, det kommer lite då och då. Alla är borta, alla har stuckit till landställen och allt vad det är. Jag med snart, men "vi måste fixa lite hem och så först.." så nu när jag vill åka, så ska vi inte det. Sen när jag inte vill åka, då kommer vi åka. Jag lovar..

Jag är faktiskt lycklig nu, kan ni förstå. jag är lycklig. Vi får se hur länge det håller, lyckan kommer och lyckan går brukar man ju säga. Men jag tar vara på det nu. Jag vågar släppa ut mitt skratt, jag skrattar mycket mer nu, det är det bästa jag vet.



Mormor har varit konstig på sista tiden, man vet inte riktigt var man har henne. Jag börjar faktiskt bli lite orolig. Hon är vimsigare än vanligt och pratar med sig själv mer än vanligt(väldigt komiskt dock.) Jag får ta och träffa henne snart, skulle det hända någonting med henne vill jag att hon ska se att jag tycker om henne, även fast jag har varit otrevlig mot henne när hon irriterar mig(jag är tonåring!). Hoppas bara att ingenting händer.

Kommentarer
Postat av: Älin-Pälin

Hej sockertopp!
Va skönt o höra att du är lycklig! :) Visst är det skönt.. att liksom kunna känna "näe, jag är faktiskt lycklig!"
Jag är nånstans mittemellan just nu tror jag... vill en massa grejer som jag inte riktigt kan fixa samtidigt som jag tar allt som det kommer, är inte helt lycklig men inte direkt olycklig. Aja, livet är riktigt märkligt! :)
Vi hörs! Älskaar diiiiig... X)

2007-07-09 @ 00:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback