stress, stress, stress

Nu är jag här igen. Kommer och går liksom..
Jag har inte särskilt mycket i mitt huvud just nu, eller snarare har jag alldeles för mycket. Allting snurrar runt i huvudet på mig, vilket bara gör mig förvirrad och ledsen. Jag har inte kunnat sova de senaste nätterna, ligger bara och tänker på allting som kan hända. Varför kan jag inte bara leva i nuet? skita i det som kommer, jag trivs ju så bra som det är!

det är sommarlov, jag borde vara helt avslappnad och bara kunna släppa allting. Men självklart är det inte så. Mina nätter består av konstiga fantasifulla stressdrömmar som aldrig försvinner. det finns alltid någonting som jag måste hinna med under drömmen. jag vaknar upp, olycklig, varm och stressad. Det är inte kul längre, i början var det lite underhållande att tänka igenom vad jag faktiskt har drömt om, jag har aldrig haft så skumma drömmar som nu. Ibland när jag blundar, susar en massa färger förbi. Bara en massa rörelser och konstiga mönster. Ibland hör jag även någonting stressande som låter. Jag blir galen, jag kan inte slappna av!

men såhär är det inte alltid, ofta kan jag slappna av. ofta är jag glad. ofta mår jag bra. Men när allt det där kommer sjunker allting ner till botten.

Nej, jag blir bara deppig av att tänka på allt.

Lägger upp ett par bilder på min systers nya lilla hundvalp Ymer, som jag har förälskat mig i. han slickar mig alltid på fötter och händer, han är så gullig :)

   
lillkillen :)

Kommentarer
Postat av: mikaela

vad fin du är petra:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback