SOMMAR - SOMMAR - SOMMAR

Inläggen blir typ alltid korta och tråkiga - men jag skyller på att det är sommarlov. Jag spenderar inte lika mycket tid framför datorn. Och gör jag det har jag alltid en massa grejer jag måste kolla på innan jag kommer hit. Men det kommer väl mer när sommarlovet är slut, och det händer lite mer grejer.

Lina har varit med ute på landet. Vi hade en massa kul och det blev även mycket fototagning. Däremot blev det flesta förfula för att visas i allmänheten. Men vissa får man väl bjuda på.

                   
 

1. Våra heta dyk, vi sög verkligen! ;P 2. Där flyter våran flaskpost iväg, vi hoppas på svar ;) 3. Vi ser helt dumma ut, men himmelen är cool på bilden. 4. Mycket vacker bild på mig.. 5. Lina är läskig! 6. Lina poserar framför kameran ;) 7. Vi badade i regn och 17 grader i vattnet, tvättade håret gjorde vi också! 8. Så blir det när man plockar blåbär! 9. Mysig bild.. 10. vi älskar skärgården. 11. Lina gör..vadå? 12. Fjollig pose från min sida!


Allt för mig för den här gången, men jag kommer tillbaka. Jag lovar! ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag diggar min tåbild! XD
de ser ju helt förfrusna ut ju! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback