GOSEDJUR, MINA KÄRA GOSEDJUR..

Rensade blad gamla grejer igår. Upptäckte hur jobbigt det var att man måste kasta saker, allting har så mycket minnen. Man kan komma ihåg precis varför man ritade just det, eller vad man gjort med just den saken. Gosedjur, det är någonting jag inte kan slänga. Det finns några få som man har fastnat för, jag kommer aldrig kunna förmå mig att kasta dem, aldrig. Det är barndom. Man har kramat dem när man var liten, jag kan se framför mig hur jag kramar dem. Jag tyckte så himla mycket om dem, jag tycker så mycket om dem.


Dessa är mina favoriter.. Pandan Ulay - doppresent, Ulay var ordet jag sa när jag fick den, så det namnet fick den, Bananen - någon present från någon, har varit med om mycket, Marionettgrejen Freddy - honom har jag haft mycket kul med, Lammet(?) Pelle - fick av Ejl i present för ett par år sen och blev förälskad redan då och sist men inte minst Nasse - har alltid varit en liten nasse för min mamma och därför fick jag denna av pappa när han hade varit i USA.

Kommentarer
Postat av: Elin

men nej va rörd jag blir av att lilla lammet blev så omtyckt... :')
puss på dig, sockertopp!

2007-07-10 @ 18:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback