Pengar betyder ingenting

Vad skulle egentligen livet vara utan vänner? Seriöst, tänk er ett liv, där man inte har någon man känner. Att aldrig träffa någon, bara vara ensam. Aldrig ha någon att ringa till när något har hänt, aldrig lyfta luren och höra någon berätta något eller fråga hur man mår. Bara ett liv, där man existerar, men det finns ingen att dela det med. Aldrig kunna skratta med någon annan, aldrig kunna göra saker med andra på helger. Vad skulle man göra då? Tjaa, jag skulle nog ta livet av mig. Vänner är värt mer än någonting annat som finns på denna gjord, jag skulle kunna ha en krona och de vänner jag har idag , så skulle jag vara den rikaste personen i världen i alla fall. Ingen blir lycklig av pengar, det ända som behövs i livet är kärlek, alla sorters kärlek.

Tänk att alltid vara ensam.. Jag klarar inte av många timmar ensam, utan någon som helst kontakt med andra. Det går inte. Jag är i ständig kontakt med någon. Är jag ensam hemma smsar jag eller sitter vid datorn och pratar med någon. Alltid någon. Jag ska lära mig att njuta av det jag har, mer än jag gör idag. Jag har det otroligt mycket bättre än många andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback