ONSDAG


Idag har varit en bra dag, verkligen :)

Dagen började med att man kom till skolan, där spelades Povel Ramel och Persilja och Astrid stod och dansade och sjöng, okej det är lite töntigt. Men det är ändå sååå coolt, på något sätt gillar jag ändå att de håller på sådär.
Sedan jobbade jag faktiskt på bra idag.. Men vi hade iofs hals studiedag! :D
Jag spenderade den halva studiedagen hemma hos Jenny med Lina :) Vi såg på film, Dagboken, en helt okej film. Men lite vääääl mycket kärlek, men tjaa det var ju en kärleksfilm! Vi hade det riktigt trevligt, men det har vi ju alltid :)


Jenny ser lite galen ut, men vem gör inte det!?


Sen skulle Jenny på träning.. :( Men Linus och jag drog hem till henne, för hon skulle vara ensam hemma. Så jag gjorde henne sällskap. :) Vi såg på Americas funniest home videos, vi älskar verkligen det där programet. Vi sitter och asgarvar hela programet! Sen skulle vi laga mat, men upptäckte att prinskorven hade gått ut 4 januari, eeuh! Så vi stack till LIDL( ja, i nödfall blir det så! ) och köpte köttbullar. Helt okej faktiskt ;)
Sen gick vi ut med Ikaroz.
Klockan åtta började The OC. och det såg vi såklart på! :)
Efter OC tog vi lite bilder med min mobil, och kolla här vilken läskig bild vi fick till! Usch och fy, det ser ut som ett spöke ( till vänster om Lina , för er som är blinda! ) Kanske inte syns så jättebra, men det ser verkligen läskigt ut på mobilen!


Kommentarer
Postat av: Pensy

Jeppp sehrnajs!
Men sluta döpa inläggen efter dagar! då vill man inte läsa jue..!

Postat av: Petra

i brist på fantasi blir det så ibland Benn!

2007-01-19 @ 21:02:46
URL: http://Ptra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback