MÅNDAG

Hej hej, nu är jag här igen. Det blir uppehåll då och då, när jag inte vet vad jag ska skriva.

Idag var en tråkig dag i skolan, efter skolan åkte jag med Andreas, Jessi, Linda och Felicia hem till Linda. Vi körde singstar ( okej, de körde singstar. Jag sjöng två låtar.. Jag sjunger ju så hemskt fult.. ) och kollade på början av Lilla Kycklingen( sen gick jag. ) Sprang igenom halva Fårdala för att komma till Fårdala skola där mamma skulle hämta mig, men det gick bra.. xD
Sen lagade jag lite mat ( korv med bröd.. ) och gick på promenad med Linus, vi hade det lite trevligt. Nu har jag suttit och lyssnat på en föreläsning ( henke lät oss spela in föreläsningen på våra mobiler ;) ) med Henke om EUs historia, inge vidare...

Gaaah, håller på och bli galen. Jag kommer få tinitus. Gissa varför? Jo, pappa har fått en ny leksak. Han fick den i lördags, det tog inte lång tid innan jag tröttnade. Han har alltså köpt en liten radiostyrd helikopter. Okej, ja det är kul! Men den låter ju så hemskt, en liten liten 2 gram ( typ ) helikopter med en liten motor som låter ganska högt och jobbigt, och pappa leker med den så fort den har batterier, suck.. Aja, kul i alla fall :)

Nä, nu ska jag nog sova. Hejdå!
tråkigt inlägg

Kommentarer
Postat av: Anonym

*asg* Pappa har också en radiostyrd helekoter men som typ är den lite större och han kör den utomhus *puh*

Men jag håller med, de låter lite xD

2007-01-17 @ 19:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback