Lista, yaaaay!

Snodde en lista från Elli ( Snåris för er som förstår bättre då.. ;) ) jag var bara tvungen..

Vad blir ditt namn baklänges? Artep

Har du gjort en snöängel i år? Nä :(
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? 1 dag ( eller ja, räknas BB ? )

Platt eller lockigt hår? Olika

Är du kär i någon? Nej, faktiskt inte

Vad gör du när det regnar? myser med kompisar :) ( misstolka inte tack. )

Har en dröm gått i uppfyllelse? Ja, flera stycken..
Vad har du för startsida på internet? Aftonbladet.se
Vem ringde du senast? Mamma ?

Tycker du att sengångare är söta? Öhm.. kanske ?
Har du haft vattkoppor? Japp, not nice
Har du någon gång testat karate? Njae, någon spark har man väl testat (dock inte mot någon annan.. eller jo, smalbenssparkar är min specialitet!)

Vilken mobilringsignal? Pirates ;)

Minimorötter eller pommes frites? Pommes frites ;P
Första sporten du gick på? Gymnastik :)
Vad längtar du mest till just nu? Inget speciellt.
Hur gammal har du tänkt bli? Inte särsilt gammal tack!

När åt du senast en fiskbulle? Typ på dagis, usch och fy!
Vad drömde du inatt? No idea..
Vilken tv-serie är bäst? För många!
Kan du gå ner i spagat? Näjnäjnäj, inte min specialitet..
Vad åt du senast? Stekta räkor, ris och macka..
Höga eller låga strumpor? Låga.. ( fast inte i skor! )
Vad är du mest rädd för i hela världen? KNIVAR!! ( och mördare.. )

Har du varit kär i en kändis? Öhm.. ja :$ ( eller ja, jag har gillat dem väldigt mycket.. det har väl alla? ;) ) Läser du på baksidan av mjölkpaketen? Yes box!
Röd, grön, blå eller gul mjölk? Grön/blå

Vad har du för färg på ditt påslakan? Blå med ljusblå fläckar..

Vad ska du döpa dina barn till? Hanna kanske.. :) och killnamn blir nog något på L ( dvs typ Lukas, Ludvig eller Linus.. )
Sommar eller snö? Båda!
Bikini eller baddräkt? Bikini ..

Snyggaste läraren? Jadu, svår fråga.. Nej för sjutton, lärarna i vår skola är inte några skönheter! ( sorry guys. )

Är du mörkrädd? Ja, då och då
Har du någon gång haft på dig ett par kallingar? Inte vad jag kommer ihåg..
Riktig gran eller plastgran? Riktig, helt klart!

Tänt eller släckt när du ska sova? Släckt!!!!

Luktar dina fisar hallon? Jaa, naturligtvis!

Godaste drickan till frukosten? Oboy!
Senast lästa bok? Bert! xD

Vem kramade du senast? Jenny :D

Älskar du att sjunga? Öhm.. njae, mimar hellre!
Vill du bli president?
Har du spelat kille i en teater? Ja, jag spelade någon partiledare för något helt sjukt parti! ( och sen har jag varit utklädd till kille, som de flesta har sett. Jag är faktiskt snygg som kille ;D )

Vad säger du när du blir riktigt arg? "%¤#%¤"

Duscha eller bada? Duscha!

Kan du ditt mobilnr utantill? Absolut!
Har du tråkigt? Nä, faktiskt inte! :)
Har du gråtit i skolan nån gång? Jadå, det har jag..
Stockholm city, Metro eller .SE? .SE  ?

Hur tar du dig till skolan? jag traskar.

Kan stå stå på händer på en hand? Nejnej
Har du någonsin sminkat dig som punkare? Njaee.. kanske ?
Sjunger du på toa? Nä, möjligtvis så mimar jag..
Vilken färg har din jacka? Svart såklart!
Använder du långkallingar? Tjaa, när jag åker skidor..
Är du höjdrädd? Jaa, otrooligt!
Vilket land vill du åka till? Kroatien, och Thailand igen, och USA :)
Har du varit ovanför molnen? In das Flyplan yes!
Vilken är din bästaste bästa tröja? Öhm.. vet inte..

Vad var det senaste som fick dig att skratta? Hmm.. Jenny?
Vad ska du göra NU? Läsa Hannas blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback