FOBI

Jag vet inte när saker räknas som fobi, men jag har nog kommit på det jag mest kan kalla för min fobi, knivar. Usch, jag ryser varje gång jag tänker på det. Alla knivar som är större än en fruktkniv är skitläskig. seriöst! Varje gång jag typ ska skära en tomat ser jag framför mig hur kniven skär in i mina fingrar och ger jack. Det är hemskt! Samma sak med rivjärn och potatisskalare. Jag ser allting skära in i huden på mig, jag blir helt knäpp!

Jag skar mig med brödkniven på julafton (JA, vi har en vass brödkniv!) och jag var tvungen att ha plåster i typ en vecka bara för att jag inte klarade av att se såret, det fick mig att rysa och usch usch usch!! xD

någon som känner samma sak, eller har någon annan fobi? berätta gärna! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite, med knivar. Men inte lika mkt som dig tror jag xD

2007-01-07 @ 18:16:50
Postat av: Håkan BråkanXD

Jamen ja hatar tränga utrymmen, jag blev fast i en liten provhytt i tajland och fick panik usch.. jag har någon mer men jag har glömt,, så det kan ju inte ha vart så allvarligt.. Eller jo! Ormar, jag klarar smådjur men ormar och eh hajar de e läskiga puss

2007-01-07 @ 20:53:35
Postat av: Elli

Spindlar.. USCH! Då menar jag inte långbenspindlar eller andra miniminismå (dom är inte så farliga), men alla andra! Aaah, hatar dom! Det värsta var när vi hade spindlar i duschen, eller när det satt en i taket och jag var tvungen att sätta på mig vantar och använda mig av en lång slev för att ta bort den.. Blää dom är ´läskiga!

Postat av: Sara

Min stora fobi är tandkrämsspott! USCH!:)

2007-01-08 @ 20:41:58
URL: http://landin.blogg.se
Postat av: Pensy

Offentliga tvålar och auotomatspolande toaletter! Värsta som finns!

2007-01-09 @ 17:19:36
URL: http://pensy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback