Baaatmaan!

Jadu, Jenny och jag sitter och jobbar med "ungdomstidningar" på tyskalektion. Och gissa vad sjutton de har med? Jo, batman!  Oooh, yeah. Batman är ungdomarnas idol! Number one you know!

Jo, det var någon knäpp grej vi skulle göra, där man skulle få fram en mening.
Meningen blev  " Hallo! Wie heisst du? Magst du Batman? " ( dvs för er som inte kan tyska. " Hej! Vad heter du? Gillar du Batman? " Jaaa, vilken...ungdomlig mening? ; ) )

En annan knäpp sak idag. Vi ( jenny och jag igen. ) sitter och jobbar i bibblan. Plötsligt kollar vi in i ett fönster ( med persienner som man ser igenom, fönstret leder till lärarrummet ) och vad får vi se!? Jo, Persilja och Henke kastar boll i lärarrummet! Man ba - HAAALLLÅÅÅ! ( haha, xD ) De får visst kasta boll inomhus!? :D Vi skrev en lapp och Jenny gick och knackade på fönstret och höll upp " FIMPA BOLLEN! " De löd faktiskt ( power to the girls xD ), dock skulle Persilja komma ut och säga " och ni tyckte det där var dumt? " och tog en bit av en pepparkaka! H A L L Å !

Kommentarer
Postat av: Håkan BråkanXD

Fan vad sjukt ;) Fast det låter kul, ännu ett underhållande inlägg XD pUSs

2007-01-12 @ 20:51:44
Postat av: Anonym

hahaha, jag vet. Jag är sjuuuukt underhållande! xD

2007-01-12 @ 21:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback