SLÖA JÄVLAR

Ärligt talat, jag fattar att så himla många är kraftiga nu för tiden. Folk pallar inte göra någonting, jag fattar inte varför det är så himla jobbigt att gå 2 extra meter. Vi måste gå till idrotten, när vi har inomhusidrott. Och åh gud, vad alla tycker att det är jobbigt att gå. Ja, det tar ju typ en kvart, åh herregud! ( okej, ibland är det lite jobbigt att gå dit ner när det är snöstorm och vi har haft en jobbig idrottslektion, men vafan! ) Hälften av dessa otroligt motionerande ungdomar tar bussen, en station. Jag fattar inte! Först måste de gå en liten extra bit för att komma till bussen, sedan måste de vänta på bussen, sedan får de gå en liten bit extra för att komma till vägen man ska gå till. orka!

Ibland kan jag förstå, jag är också sån, att man tar bilen eller bussen eller så. Men, för att gå till idrotten, snälla!

Kommentarer
Postat av: Andersman

ÄLSKA BUSSEN!

2007-02-28 @ 12:17:16
Postat av: Petra

Men du är ju du!

jag är bara glad att jag kan få bränna några kalorier.. :P

Postat av: andersman

haha xD
men palla GÅ! de e ju fett jobbigt xD

2007-02-28 @ 21:19:54
URL: http://andersbloggdittanus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback