russinsamhälle?

Ja, just det.. Det var vad någon snubbe hade gjort på stadsmuseet. Okej, det kanske skulle vara kul? men jag tyckte inte det.. Herregud, det var något som hade lagt sin tid på att sätta på ben på russin och gör "russkildefestivalen" och en massa grejer.. xD De var typ 40 grader varmt och kö, det var ingen höjdare!

Sen på stadsmuséet fanns det också en utställning som hetter "Döden dö".  Även om jag inte tycker om sånna där utställningar och den här inte var något undantag så gav den mig en tankeställare. Där stod det "Hur vill du ha din begravning?". Ja, hur vill jag ha den? jag vet faktiskt inte.. Musiken är väl den som är viktigast, men hur mycket döden är det i min musiksmak? jag menar..kan man spela den där? Det ända jag kan komma på nu är att jag vill bli aska, och spridas över havet.. Jag vill inte ligga på någon kyrkogård där folk är rädda för mig..

Saker ska vara svart på min begravning, det känns lite kusligt. Men svart är ju trotsallt jag. Jag skulle vilja ha en svart kista. Istället för en massa psalmer skulle jag nog vilja att det visades bilder.. Under min tid på jorden ( eller..vem vet, jag kanske är kvar där? ), alla starka minnen. Vem som helst skulle få komma( även fast det kanske inte skulle vara så många som ville komma.. )  

Nej, slut på den där skiten, nu börjar melodifestivalen, det måste man ju se. Hemskt eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback