LINA :)

Jahaja, jag har ju lovat Linus ett inlägg om henne, så då ska hon väl få det. jag fick ju trots allt en toffefee ask :)

Linus är typ världbäst, vi har alltid kul och jag gör allt med henne. Vi har åkt skidor, vi har åkt ring, vi har åkt skridskor, vi har åkt bil, vi har åkt båt, vi har.. ja, ni förstår poängen. Hon är en sån där person som man börjar skratta med hela tiden, det går inte en ända gång med henne, utan att man åtminstone har ett stort smile i fejset.

73111-31

Den 20:de ska vi till GE-galan, wiiiiiiho! Då ska jag inte vara blyg, som jag brukar! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oooh, jag gillar den från prinsess-kalaset :D

2007-02-10 @ 14:05:06
Postat av: Elli

Oj, den över var från mig!

Postat av: Petra

Hahah, ja visst är den jätteeesnygg ? ;)

2007-02-10 @ 17:44:39
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: Lina :)

Jag älskar att göra saker med dig Petra :) OCh vilka underbara minnen vi har. Oberäkneliga för vi gör ju saker jämt :D och fler ska det bli, inte sant.
Älskar dig och våra knasigheter

2007-02-10 @ 18:49:59
Postat av: Petra

hihihi, detsamma kan jag bara säga :)
självklart ska det det! :D
älskar dig också :)

2007-02-10 @ 18:58:15
URL: http://Ptra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback