FRIENDSDAGEN

Jahaa.. nu var den över, tack!
Jaja, jag kom i en helt okej grupp faktiskt. Fast.. vi gjorde ju inte så kul gjejer! Vi körde en sån där lek när man är på lag. Och så drar de två lappar, där det står t ex Näsa och Kind, då måste man sätta lappen mellan någons näsa och kind. Blev väldigt knäppa kombinationer, väldigt intimt... Jaja, mitt lag( som förståss fick namnet Team Petra, hahahah! ) vann ju såklart! ;) 
Vi såg någon film också.. den var väl inget märkvärdigt, man satt obekvämt. Då blir filmer inte bra! 

nåja, jag får skriva lite senare för jag är inte på blogghumör just nu..  

Kommentarer
Postat av: Anna

hade ni lappen emellan det hade inte vi ? ^o)

2007-02-15 @ 20:55:09
Postat av: Petra

Jaa.. men.. hur räknade ni då? :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback