:@

Gah! vad irriterad jag blir. Okej, jag kanske överreagerar lite, men vafan! Friends, ja den där gruppen i skolan ( förlåt, ni som är med där.. ) men vad sjutton gör de egentligen? mer än att sitta och fika varje månad? Okej, jag är inte mobbad eller så så jag kanske bara inte märker det. men i sånna fall kan väl någon komma och bekräfta att någonting har hänt?
Jag håller på att bli riktigt sur. De får fika varje månad, och den här månaden blir det...tre gånger?
Jag har inget behov av att fika på skoltid, inte alls. Men jag tycker inte att de borde göra det heller. Det är bara så jävla dåligt att just där på friends, som står för att alla ska behandlas lika! där får de fika. Vi får bara fika på lucia typ.. Men då får ju de också. Ärligt talat, det är så himla dåligt.
..och om ni nu verkligen måste ha fika, då kan ni väl för sjutton sluta skryta om det?

Kommentarer
Postat av: mikaela

hej nu har jag också skaffat blogg!!kolla inte den:):)och sprid gärna budskapet vidare vore trevligt!!hur är det med dig annars då?
kram

Postat av: Petra

Åh, va bra!!! :D jag ska länka till den :)
Det är bra med mig, hur är det själv? :)
kram kram på dig

2007-02-08 @ 20:16:27
URL: http://Ptra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback