PETRA JULHANDLAR

Nu har jag tagit en trip till staden för att möta alla julstressade människor. Jag startade i Ringen, gick vidare till Skrapan och sedan vidare till Gallerian, NK och SOUK. Jag hann med en del faktiskt, men jag är ju snabb när jag är själv. När jag var påväg in pajade bussen precis när jag gick på och började tjuta. Så det var bara att gå av och vänta på nästa buss tillsammans med alla skorstenar(rökande människor alltså, h a t a !) När vi kom fram till gullmars svimmade tjejen bakom mig, jag blev skärrad men visste inte vad jag skulle göra. Kunde inte göra så mycket, utan de som hade bättre förutsättningar fick bära upp henne.

Jag har sett mycket kul folk idag, jag såg för första gången en full neger, woooow! Och jag såg en mediterande man som satt på gatan utanför Åhlens city, och en från Linas klass, och självklart Indianerna vid plattan. Jag såg även en tant som gick i korta jeansshorts, nitar, nätstrumpbyxor, typ tjugo halsdukar och rock. Hon såg faktiskt rätt roligt ut måste jag säga.

Julskyltningen vid NK, jag har faktiskt aldrig kollat på den. Idag gick jag förbi där, och jag blev faktiskt inte så imponerad? Det är leksaker som rör sig och sånt, men så mycket jul var det väl inte över det? Jag trodde det var det som var meningen...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha what du var på exakt samma ställen som jag? Jag såg dig aldrig xD

2007-12-22 @ 16:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback