MORGON

Idag hann jag se julkalendern! Jag är stolt över mig själv, haha. Jag verkligen hatar att gå upp på morgonen. Och nu är det ju så att jag råkade skita ner mitt hår med en mousse, så nu kommer det säkert bli skitigt under dagen. Mysigt! Och idag är det gym också, skit pom fritt. Jag gör så gott jag kan, alla vet ju redan att jag är klen. Dessutom är jag tjej! Jag tror dessutom jag har kommit på vad jag ska köpa till pappa! Det känns jätteskönt, för pappa brukar vara ett stort problem. Frida är det största, hon önskar sig aldrig någonting! Ge mig gärna tips om vad man kan köpa till en 22-åring. (fast inte här, för hon läser bloggen lite då och då..)

Nu ska jag skutta iväg till skolan..ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback