JULGRANSKÖP

Hola amigos!

Idag redovisade jag steg 26 i matte, och imorgon får vi se om jag kan få till redovisning på steg 25 också. Då är jag klar med alla mina mål för hela terminen. Var även i stan med Anna nyss :) men som vanligt kom jag inte hem med någonting, utom lite små idéer på vad jag kan tänkas ge folk i julklapp. Vi får se...

Snart ska jag iväg med mamma och Frida och köpa julgran. <3 Jag älskar att köpa julgran.. Sa först nej på att hänga med, men sen nådde frågan min hjärna och jag ändrade mig snabbt. Jag måste göra alla jultraditioner, även gå runt och välja och vraka mellan olika kungsgranar. Det luktar mysigt, det är mysigt.

Andäsh, har du snaggat dig får du fan skylla dig själv! Din skalle är min ägodel nu.


Kommentarer
Postat av: anders

mohahahahahahahahhahahaha =)

2007-12-11 @ 17:38:58
Postat av: Annizh

Det är urmysigt ;)

2007-12-11 @ 17:39:07
Postat av: Petra

Anna: It really was :)

anders: tsss..

Postat av: anders

hmm, tåls att diskuteras unga dam! xD
nej okej, mitt val, xD

2007-12-11 @ 21:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback