JAG TROR PÅ TOMTEN!

Var i stan ett tag efter skolan, efter en fika med Lina(hahahahaah) bara Lina som förstod det komiska i det där. Och sedan gick jag själv, men hittade ingenting. Sån är jag.  Men sedan mötte jag Andreas och Ozzy inne på HM där jag faktiskt köpte både benvärmare och pincett, höhö. Så jag gick en sväng med dem och sedan åkte vi hem tillsammans. En lång men behaglig resa, dock var Ozzy ett riktigt irritationsobjekt med sitt Tomten är bajare och jag kämpade som sjutton för att bevisa motsatsen, Tomten är Tomten, inte någon grön och vit skit! (haha, jag rimmade!)

Nu för tiden stöter man på Hello Kitty lite här och där. Jag förstår inte vad folk ser i den där lilla katten med en rosett på huvudet. Den är ful, och töntig. Kan inte förstå att den säljer så bra som den gör, jag kan förstå att 3-åringar tycker om den. Men 20-bastare som går omkring med det förstår jag inte...

image249

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hon är jue jättesöt! xD
Men jag skulle faktiskt inte sätta på mig någonting med henne på x)

2007-12-03 @ 20:07:06
Postat av: sofia

den är ful, jag skulle kunna rita en finare katt! :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback