GOD MORGON

God morgon! Har alla sovit gott? Det har i alla fall jag!

Imorse vaknade jag av en påminnelse på mobilen.. Klockan 9. Men jag behövde sova så jag sket i julkalendern. Får kolla på det ikväll :) Idag planerar mamma och pappa att städa, och jag ska tydligen städa mitt gamla rum. Alltså vårat förråd där vi slänger in allting vi inte vill se typ! Och jag får såklart ta hand om garderoberna, som jag inte har rört sen sist jag städade där. Förutom mitt klädskåp då. Men jag skulle väldigt gärna vilja komma iväg och kolla på kläder, och julklappar. Så jag ska nog pallra mig iväg någonstans en stund, om jag får med mig någon.

Vinnarlåten var inte bra heller. Den är aldrig bra, den här var bara seg och tråkig. Och det är den man kommer höra på radion framöver. Jag som inte ens lyssnade klart på den...

Nä, återkommer när jag har något intressant att skriva! ciao!

Kommentarer
Postat av: Annizh

Det här är ingen rolig dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback