FREDAG

Lina väckte mig halv nio idag. "jag tänkte att du kollade på julkalendern så jag trodde du var vaken.." herregud, männska! Jag har lov! :) Men det blev upp så fort jag kunde för att fixa Linas julklapp som inte var riktigt färdig en. Lyssnade på Dogge Doggelitos nya jullåt, har ni hört den? Well, don't. Den var rätt kass, och blev spolad av the voice. Felicias pappa, där hör du. s-p-o-l-a-d ;D Hahah!

Sen kom Lina, och jag gav henne mina fina julklappar. Hon öppnade och vi kollade lite. Hon strålade som en sol, så hon blev nöjd vad jag vet :) Det var härligt eftersom jag lagt ner mååånga timmar på den julklappen :) sen följde jag henne till bussen, och nu har jag ätit frukost. Idag blir det en städdag tror jag. Jag måste göra klart mitt rum, men jag är så himla trött. Men jag måste.


Kommentarer
Postat av: Felicia

HAHAHAHA XD De måste jag säga till honom!

2007-12-21 @ 15:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback