EN SMAL KNUBBSÄL!

Idag blev det helkväll med Lina. Så inget bloggande för min del. Först mötte jag henne i centrum och sedan knallade vi hem till mig för att se klart på en film. Sedan har vi käkat, snackat, lyssnat på Linas brors radioprogram(som för övrigt faktiskt var sämst hittills) och haft det trevligt. En jädra massa russin har vi proppat i oss också, våra tänder är nog inte så vackra nu! Vi diskuterade även ett gammalt kärt minne, när vi ryckte av oss håret på dagis och gjorde ett fågelbo. Ja, ett fågelbo. Vi tyckte det var jättefint och skulle stolt visa upp det för våra fröknar, men tji fick vi när dom blev fly förbannade när Adam, tjallaren, hade berättat att det var vårt hår. I ett desperat försök skyllde vi ifrån oss och sa att allting var taget från mattan, men icke sa nicke min så kallade kära kusin förstörde allting. Resten av dagen bestod av ensamt målande och gråtande från min sida. Jag tror att det är en av de få gånger jag någonsin fått skäll av en fröken/lärare.

Vi tog även en massa fräna bilder, som ni ska få ta del av ;)
Annars har jag faktiskt inte så mycket mer att säga nu ikväll.

    

rubrik av syster.

Kommentarer
Postat av: Lina

men vårt fågelbo bar fiiiint :) om jag var fågel skulle jag lätt flytta in där :P

2007-12-05 @ 16:26:26
Postat av: Gurra

Guuud varför sa han till fröken -.-' Adam.. xD

2007-12-05 @ 19:53:33
Postat av: Petra

Han var ju typ 4 år :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback