BETYGSKIT

Den värsta terminen ever. Det är just vad denna hösttermin har varit. Det enda jag kan glädja mig åt är slutet av den, de människor jag spenderade mest tid me nu de senaste veckorna. Utan er skulle jag vara nere på botten på en riktigt djup sjö. jag är otroligt missnöjd med mina prestationer i skolan som har gått åt helvete. Alla de som säger att de är dåliga i skolan har gått om mig, jag känner mig kass. Och jag kan inte heller skylla på hur dåligt jag mått den här terminen, för mina betyg hade nog inte sett så mycket bättre ut i alla fall. Jag vet att jag är ungefär på medelvärdet i betygen, och jag jämför mig alldeles för mycket med de som är bättre än mig. Jag klarade i alla fall skolans mål, 250.

Jag vill inte att ni som har sämre betyg än jag tar åt er av det här. Jag känner mig dålig, för att jag alltid trott, inte bara jag utan många andra, att jag är bättre än så. Men det kan jag tydligen inte, jag är en medelmåtta och vad gör det egentligen? Jag vill ändå inte vara en pluggis. Vad är problemet!?


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag klarade då inte målet.. Fem poäng ifrån, alltså har jag sänkt mig med 5 poäng sen förra terminen!
Det har inte gått speciellt bra för mig den här terminen heller.. :/

2007-12-20 @ 22:19:05
Postat av: Rubin

jag är bäst jag höjde mig med 35 poäng :)

2007-12-21 @ 12:24:26
Postat av: Jessica

Jag varken höjde mig eller sänkte mig, och terminen har väl vart halvdan för mig med

2007-12-21 @ 14:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback