2007

Snor av Jessi, i brist på annat.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Många, många saker. Händelserikt år.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, tyvärr. Jag är tydligen inte så bra på sånt.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte vad jag vet.

4. Dog någon som stod dig nära?
Dog, ja. Nära, inte direkt. Ledsen, ja.

5. Vilka länder besökte du?
Cypern och Sverige.. ;)


6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Nej, jag vill återuppleva saker. Och börja på gymnasium förståss.

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Datumen kanske man inte kommer ihåg, men minnena...

8. Vad var din största framgång 2007?
Mer social, nä ag vet inte.

9. Största misstaget?
Alldeles för många, uschusch. Bli kär kanske?

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk är man väl lite titt som tätt, och magen är väl inte på topp den heller.

11. Bästa köpet?
Ööh..?

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Ingen aning

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, mycket. Speciellt människor

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
High School Musical troligtvis.. Queen har det lyssnats på en del. (You're my best friend.. :] )

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare, i alla fall i början på denna termin.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Vet inte.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Klagat på mamma och pappa.

18. Hur tillbringade du julen?
I Trosa kommer det bli iår.

19. Blev du kär i år?
Ja

20. Hur många one night stands?
uhm...beror på hur man ser det.

21. Favoritprogram på TV?
Måååååånga

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
jag försöker att inte hata.

23. Bästa boken du läste i år?
Ingen aning, Camilla Läckberg?

24. Största musikaliska upptäckten?
Massamassamassa

25. Något du önskade dig och fick?
Systis :)

26. Något du önskade dig men inte fick?
Vet inte..

27. Årets bästa film?
The Holiday <3

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Jag spenderade den med mina vänner och hade picknick i Jennys kök :) tack.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Bättre hösttermin, och ett bättre slut på sommarlovet kanske..

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Som alla andra.

31. Vad fick dig att må bra?
Vänner. :)

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha! Sean Faris kanske? xD

33. Vem saknade du?
Flera stycken.

34. De bästa nya människorna du träffade?
Jag har träffat många nya, både gott och ont antar jag.

Kommentarer
Postat av: Linus

Jag gillade svaren på nr
14, 25 & 27 :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback