MIN BROR.

Nej, jag har ingen bror. Jag vet det. Men jag har något som är så nära en bror som man kan komma(nej, jag syftar inte på syster.. fast det har jag ju också) Jag har en kusin. Men skulle jag säga vad för sorts släkting han var så skulle han vara min bror. Jag har gjort allt med honom.

Han föddes mindre än en månad efter mig(ääääägd) och vi döptes hemma hos honom. Vi började på samma dagis, och sedan efter det samma skola. Han var som en storebror på skolan, bråkade jag med någon så sprang jag till honom och han jagade personen jag bråkade med. Vi gick i samma klass till 5:an. Då vi båda bytte skola till Kunskapsskolan. Vi kom inte i samma klass då, men vi umgås med samma människor så vi ses varje dag. Går jag 5 minuter från mitt hus så kommer jag till honom. Åker jag till ön brevid på landet så kommer jag till honom. 70% av alla mina helgkvällar går åt till middagar tillsammans med han och hans familj. Vi spenderar i stort sett varje högtid tillsammans, varenda födelsedag. På varje film vi har från min barndom är han med på, på 90% av alla foton är han med på.
Jag har vant mig vid honom, min "bror" Adam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback