SORRY, CAN'T BE PERFECT.

Allting som verkar bli så perfekt, förändras alltid i slutet och blir inte som man vill att det ska bli. Har det med tonåren att göra eller är det bara jag som har så jävla höga förväntningar på allt ska bli så himla bra? För det blir ju aldrig så bra som jag har tänkt mig. Allting ska bara ändras preics innan. Jag bryter ihop! blä.. Varför är det så för?

Jag har också funderat på en sak... godis...

* ni få människor ute i världen som inte gillar godis. Ja, ni har ju absolut helt knäppa smaklökar(ska komma från mig..).
* varför fortsätter man äta det, de gånger man verkligen inte vill ha mer? Det är inte änns gott längre utan man bara äter.. och äter! ohälsosamt som fan!
* varför är allt gott så himla onyttigt?
* hur kom man på att man skulle ha löss som en ingrediens? det är skitäckligt!
* varför gillar alla lakrits? det är super-duper-äckligt!

jag kommer nog fram till mer..någon dag..


Kommentarer
Postat av: Julia

Åh, vad jag önskar att jag inte tyckte om godis. Allt skulle bli så mycket bättre då! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback