I miss old times.

Åh, min gamla skola. Tänk va roligt man hade? En liten skola, där alla kände alla. Det var verkligen så. Tänk va mycket grejer vi gjorde då.. Då var inte skolarbete så himla viktigt, som nu. Vi gick på en vandring en gång. Där vi gick 1,5 mil tror jag? På två dagar. Det var himla kul. :)
Vi skulle till någon vattenkälla där alla skulle få fylla på sina vattenflaskor. Och det var någon som tyckte det var fasligt roligt att luras så de skrek typ 4 gånger "KÄLLAN ÄR HÄR FRAMME!" vilket den inte var! Men konstigt nog, även fast vi var totalt slut, så varje gång de skrek de där så började alla springa som galningar!   Man fick världens kick!
Snacka om vi var glada när vi kom fram till källan! OCh sen, natten. FY! Vi somnade typ vid 3-4.. Och det var så mycket mygg och skit så det var näst intill omöjligt! Och på morgonen vaknade jag av att Lina hade rullat ifrån sitt liggunderlag ( ett sånt där vanligt dåligt grönt ) och puttat undan mig och lagt sig på mitt självuppblåsbara liggunderlag, snacka om själviskt!? :D

Jaja, jag orkar faktist inte skriva mer nu. Men, den tiden i den skolan var i alla fall något man inte glömmer ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback