Öhm.. Jaa, jättekul.

Har precis snott en lista från Jessi. Enjoy!

Idag: Har jag åkt hem från Frida, Varit med Lisa och varit hemma.
Igår: Var jag i skolan, klippte mig och var på fest hos Frida
Imorgon: Är det konfa, vi ska gå höghöjdsbana! :O

Humör just nu: Uttråkad
Stjärntecken: Vädur
Väder: Öh. Jag ser inte ut, men det har regnat hela dagen.
Bästa egenskap: Öhm.. har jag någon?
Sämsta egenskap: Nagelbitare, dålig på att äta m.m.

Favoritmånad: Jaadu, det beror på. December eller Juli kanske? April också, eftersom jag fyller år. :)
Tv eller film: Det är olika
Bok eller tidning: Bok, om den är bra. Annars FRIDA-tidning ;)
Arbete eller skola: same shit. ^^

Morgon eller kväll: Kväll..
Klädsel just nu: Jeans, t-shirt, tjocktröja.
Sällskapspel eller Tv-spel: TV-spel.
Kramas eller pussas: Olika, I guess.

Promenad eller bio: Bio, absolut.

Godis eller snacks: GODIS :D
Byxor eller kjol: Byxor
Senast sedda film: Scary Movie 4, DÅLIG
Skådespelare: Många..
Artist: Olika, byter hela tiden favorit.
Band: Många många många.

Stamgäster på din blogg: Öh.. typ Anna, Jenny, Elli? :P de brukar i alla fall kommentera..
Förhållande eller singel: Det beror på, men Förhållande är väl alltid trevligt.
Kärlek eller vänskap: Båda..
Glasögon eller linser: Linser..
Storstad eller småstad: Storstad ; )
Stökigt eller städat: Stökigt.. ( :
Restaurang eller hemlagat: Resturang..
Tävling eller lek: Lek.
Jacka eller kappa: Jacka ^^
Brun eller blek: Brun

Favoritnöje: Umgås
Favoritmat: Tacos :D
Sparare eller slösare: Slösare, fast jag sparar ganska mycket..


Kommentarer
Postat av: Jessi

Att du ens vågar sno den från mig....hahaha xD
Nejdå jag bara skojade! Det är alltid trevligt att skriva listor(;

Postat av: Petra

Jaa, jag vågade!

Hmm.. det är någon konstig text på den,, jag hoppas ni kan se endå vad det står.. om det är någon som skulle orka läsa x)

2006-10-07 @ 22:29:50
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: Elli

Jaa, jag är stamgäst här ;D

2006-10-08 @ 09:13:02
URL: http://ellinoor.blogg.se
Postat av: Anonym

HAHAHA PETRA DIN RACKARE ;D fett skön den där va asså

2006-10-09 @ 16:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback