"Tävling" på G :D

Har lite tråkigt så jag tänkte göra en liten tävling typ.. Som Bille körde på MSN. Gissa låten! :) Så det är bara kommentera när ni vet vilken låt och artist det är på någon av textdelarna som jag skriver :D

1.    Hello there, the angel from my nightmare

2.    How can I help it if I think you're funny when you're mad
       Trying hard not to smile though I feel bad

3.    Så jag har nu bestämt mig för att alltid vara snäll,
        så om jag blir ett spöke så ska jag bli fotomodell

4.    My baby don't mess around me cause she loves me so
       And this I know fa sho


5.    But you've got to realze that you're acting like fools

6.    My friend's got a girlfriend and he hates that bitch, he tells me every day.
       He says: "Man, I really gotta lose my chick in the worst kind of a way."


7.    Shorty, you’re my angel, you’re my darling angel 
       Girl, you’re my friend when I’m in need, lady
 

Nu kommer lite fler ;)

8.    So sweet, so beautiful
        Everyday like a queen on her throne

9.    Well if you wanted honesty, that's all you had to say
        I never want to let you down or have you go

10.   Oh Romeo, where do you have your Juliet now?
         Oh Romeo, where do you have your girlfriend now?

11.   Some days I feel like shit, some days
         I wanna quit and just be normal for a bit



Så.. det var någar fler.. xD

Kommentarer
Postat av: J

Jag gissar på att sexan är nått med offspring, kmr inte ihåg vad låten heter:P

Postat av: Anonym

Hej Pejtrr
Jag tror jag kan 7:an, 8:an och 10:an :) Den första är väl typ "the tide is high" eller nåt :P (kanske är helt ute och cyklar)
Den andra är ju den där Aisha (eller hur det nu stavas)
Och den tredje är ju det där med Shebang eller vad de nu hette :P

Hahaha :) Kul lek.com

2006-12-11 @ 18:13:39
Postat av: Petra

De två sista var rätt.. men den första, var du som du sa. Helt ute och cyklade! :P

2006-12-11 @ 18:18:58
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: Martina

Hej! Kul tävling du har gjort, men den enda jag är säker på är 3:an, Lars Winnerbäcks gamla "Spöket"

2006-12-13 @ 15:31:03
URL: http://tixe.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag tror den sista e where'd you go med fort minor

2006-12-14 @ 16:11:58
Postat av: anna

ohoh, jag känner igen den sista men jag kmr inte på det ;P

2006-12-14 @ 20:30:54
URL: http://annizh.blogg.se
Postat av: Valle

Jag kan fyra stycken :) Tee-hee
(Lite segt inlägg, men jag läste det nyss, var uttråkad, orkade inte spela wow :P)

4. Andre 3000 - Hey ya!
5. Korn - Word up.
6. Offspring - Why don't you get a job. (Eller nå't)
11. Fort Minor - Where'd you go.

2006-12-15 @ 21:44:04
Postat av: Petra

Bravoooo Valle, bäst hittills :D

2006-12-15 @ 22:27:49
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: J

Jag kom på nr. 6 med offspring först, sådeså :D

2006-12-15 @ 22:59:21
URL: http://jessich.blogg.se
Postat av: Valle

Jag kunde den med Offspring ändå, hörde den för några dagar sen nämligen. Så det var inte svår, jag läser ju först själva inlägget innan kommentarerna, eller hur?

Gör mer sådana här Petra, askul.
Du har ju blandad musiksmak och det är asbra :D

2006-12-15 @ 23:24:34
Postat av: Valle

Och ja, jag jävlas bara jessi :)

2006-12-15 @ 23:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback