Pepparkaksbak, lucia och klippning..

Bloggen har inte fungerat på hela veckan! Eller.. inte sen i tisdags i alla fall.. :) Så nu ska jag blogga om alla de tre dagarna.. :P hoppas ni orkar läsa

Tisdag
Hihihi, Ejl och min återförening var bäst :) En äkta filmkram, där båda springer mot varandra och slås ihop i en stor kram, ni vet? måste sätt lite komiskt ut, mitt på plan 1! :D

Sen efter skolan var det dags för pepparkakshus ;D Det blev skitbra, eller inte. Äsch, vi behövde inte laga en massa delar i alla fall! Adam tog med sitt hem, och mitt stannade kvar här :)
Sen tränade jag.. Inte så roligt, för enkelt. För full av godis i magen! :P ajabaja

Onsdag
Lucia:) , så bäst. :) Lussebullar, pepparkakor och julmust på BGn.. :D mums! Sen till lunch blev det gröt, det är alltid gott. Tomtegröt ! När vi hade tagit maten kom det ett luciatåg in i matsalen, bestående av en massa lärare, riktigt fint ;) Sen var det matte som gällde, gjorde klart stegtestet på steg 19.. : ) ska väl redovisa snart... Bille - "Petra, känn här!" Bara Ozzy, jag och Bille som fattar, men vad gör det? ^^

Sen åkte jag till Farsta med Lisa, :) Hittade tyvärr ingenting, men vi fick i alla fall en trevlig pratstund. :)

Torsdag
Jahaja, nu till idag :D

Idrotten idag var Styrka kondition. Jiiiippiii! Äsch, det funkade.. Inte allt för jobbigt.
Vi gick hem, jag skrev lite tyska. Sen gjorde jag inte mycket mer den skoldagen. Eller jo :D Lollo och jag lärde Ozzy ekavationer! *stolt*

Sen stack jag till Centrum, Bille putta mig och höll på som vanligt på busshållplatsen xD Vi kom dit, Jag gick och klippte mig.. Det ser knäppt ut, skum frissör. Det fixar sig.. ^^

Jaa, nu händer det nog inte så mycket mer idag antar jag.. Jag fick brev idag ;)

" It's been a long hard road without you by my side "
- Good Charlotte - Emotionless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback