MÅNDAG

Okej.. 6 dagar kvar till jul, hjälp! Så mycket att fixa!

Och usch.. Jag kan inte längre skriva vad jag vill i bloggen, för många som läser.. ( haha, jag menar inte att det är många som läser. men de som inte får läsa, de läser..) Livet fungerar bra, konstigt nog. Varför det ska jag nog inte gå inpå ( varför det? jo, precis det jag sa. Fel personer som läser xD )

Jag känner mig gladare och jag mår bättre. Jag är ute ur de där jädra tjejdepressionerna som är så otroligt larviga, jobbiga och meningslösa. Näe, nu ljuger jag. Dessa tankar kommer hela tiden, men jag mår bättre i alla fall. Är fortfarande lite rädd för det där med "sjukdomen" ( ni som läst tidigare inlägg kanske fattar.. ) Men det fixar sig väl antagligen.

När vi åkte till Falun försökte jag försäkra mig själv om att alla hade glömt Kungsberget, det var ju första gången jag åkte buss med skolan sen Kungsberget nu. Men flera sa "Herregud, de har de ju glömt!". Men icke sa nicke(haha), tre minuter på bussen och det var redan någon som kommenterade! Okej, ärligt talat så bryr jag mig inte. Jag skulle hellre vilja att folk pratar med mig om det, skulle jag ha någon sjukdom eller vad som helst, så skulle jag må bättre av att prata om det.. Men nog om det, det är nog ändå bara jag som förstod vad jag just skrev.

" The worst is over, you can have the best of me. "
- The Starting Line - Best of me

Kommentarer
Postat av: anna

ptra "förlåt" kanske är fel ord. Men jag tänkte inte på det. Men iofs vi satt inte i närheten av varandra i bussen så det kanske inte var så konstigt xD
Men en sån där sräck/jobbig sak vill man helst glömma men ändå inte om det fattar. Du ska veta hur jävla rädd jag var till kungsberget och vi får hoppas att det där inte kommer hända igen!
JAG ÄLSKAR DIG


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback