Ejl och jag på stan.. ^^

Idag drog jag och Ejl till stan, alltid trevligt. Fick faktiskt lite julklappar köpte också, nämner inga ;) Vi gick runt överallt. Vi gick av vid Hötorget och gick runt bort mot Sergels torg, sedan gick vi till Gamla Stan där vi gick runt ett tag. Sen gick vi tillbaka mot Sergel och åkte sedan hem. Låter som om vi var ute i typ en timme, men vi åkte 11 och kom hem 5 så, starkt kämpat :D

Ejl får mig alltid att må bra, hon får mig att vilja leva längre ( ni andra också såklart. ) Tack

"Vart är vi?" "Ingen aning, vet du?" "Nää.." "Okej, ska vi gå ditåt?"
Ungefär sånna är våran konversationer, vi bara går. Skiter i vart vi är och bara fortsätter vidare. Härligt :D

" I'm everything i am, because you loved me "
- Celine Dion - Because you loved me

Kommentarer
Postat av: J

Jag va också i de krokarna idag, var där från ca. tolv till två....konstigt att jag inte såg er ;) elelr aknske inte alls konstigt, det va ju packat med folk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback