Året som varit.

Tänkte nu skriva lite om året som varit.
Jag kommer inte ihåg så jättemycket, men jaja.

Året har varit bra, bättre än vanligt tror jag.

Januari - Februari
Januari, det hände inte så mycket vad jag kommer ihåg.
I februari hände det destomer.
Vi var i Falun, roligt som vanligt. Sedan var det Kungsberget som gällde. Eller ja, det blev ju inte så mycket av det. Jag kom till bussen, åkte till Solna, där fick bussen stanna och ambulansen komma, detta var den 17 februari. Jag åkte till sjukhus och blabla. Det gick några dagar, men på natten på måndag fick jag ont i magen igen. Jag var uppe länge, ingen kul natt, men det hände inget. Somnade, vaknade upp med hög feber. Jag var sjuk i ett par dagar, fick hosta. Hostan fortsatte, men jag åkte med till Micka med tjejgänget och gick på Bodaborg. 25 - 26 februari. När jag kom hem var det sportlov. Jag var frisk! ..trodde jag. På måndagen vaknade jag med öroninflamation som jag hade i ett par dagar, sedan gick det över till bihåleinflamation. Sedan var skiten över.

Mars - April
I mars hände inte så mycket, 18-19 mars åkte Lina och jag till Romme. Riktigt kul synd bara att hon var krasslig.
12 april, pokerkväll och annat kul med tjejerna. 15 april, påskafton. Ute på landet med släkten.
18 april, fyllde år. En bra födelsedag. :) 21 april, hade fest. Väldigt lyckat :)

Maj - Juni
19 maj, prinsesskalas. HAHA. :D 22 - 29 maj åkte familjen till cypern, en riktigt härlig resa.
I juni blev det sommarlov, ett härligt sommarlov. Elin åkte med till landet, jag umgicks med vännerna på landet och hade det bra.

Juli - Augusti
Sommarlov, sommarlov, sommarlov. Vi gjorde en massa kul saker på landet.
11 - 15 augusti åkte jag till Mallorca med Lisa, tack tack. De bjöd med mig, tack tack tack. Det var riktigt kul :)
Sen började skolan, wiiiie..

September - Oktober - November - December
Jag träffade nya människor, mådde bra. Allt var bra, det hände mycket kul saker. Julafton kom.. en bra julafton, nu sitter jag här på Nyårsafton, sista dagen på året. år 2006 år slut! Men jag är nöjd, riktigt nöjd, med året.

Där var min lilla sammanfattning, kul jul. :)

Tack för året, nu ser vi fram emot nästa! 2007 here I come..

Nyårslöfte? ja, men jag säger inte.

Kommentarer
Postat av: Mamma

inte skjuta raketer idag?

2006-12-31 @ 19:24:25
Postat av: Junitjej

Snygg blogg! Nu är det minsann inte lång tid kvar av år 2006. Gott nytt!

Postat av: Petra

Nä, inga raketer.. :) Jag kollar på andras!

Junitjej - Tack tack, gott nytt år!

2006-12-31 @ 20:55:20
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: Jessi

god jul och gott nytt år gumman

2006-12-31 @ 22:06:07
URL: http://jessich.blogg.se
Postat av: Elli

Gott nytt år :D

2007-01-02 @ 23:07:02
URL: http://ellinoor.blogg.se
Postat av: Anna

Det var väl ändå inte höstlov i februari? ^^

2007-01-03 @ 13:46:51
URL: http://annizh.blogg.se
Postat av: Petra

haha, hoppsan. det skulle nog stå påsklov! :P ändrat!

2007-01-03 @ 14:19:31
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: Petra

haha, det skulle stå SPORTlov, fixat!

2007-01-03 @ 14:27:37
URL: http://Ptra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback