* - )

Mitt liv känns ganska frustrerande..
Jag har för mycket att tänka på, men samtidigt är det helt tomt i huvudet.
Mitt liv rullar på så pass bra att jag blir helt konstig, snart händer det något, något fel.
Jag har bestämt mig för att jag bara ska skita i allt och leva i nuet, försöka njuta av att livet går bra nu! : )
Jag kan inte säga att jag har varit med om mycket hemskt i mitt liv, om man jämför med andra. Ändå känns det som det, det har väl hänt er också?

Sen.. en annan sak som jag har funderat på länge. Varför verkar alla tjejer tycka att killar är så hemska?
Vad är det för jävla uppfattning ni har. Okej, en kille som ni tyckte mycket om har gjort slut. Då är han plötsligt ett svin! Vafan, vad skulle han göra då? Fortsätta vara med dig även fast han inte gillade dig längre, ni skulle gifta er och få barn. Är det så ni tänker? Jag kan inte förstå, killar är inte svin. Oftast är de mycket bättre än oss. Jag vill gärna höra era synpunkter, för jag kan fan inte förstå vad killar gör för fel hela tiden. De måste ju följa sina känslor, precis som vi.

" Seems like each time, I'm with you, I lose my mind "
- In Too Deep - Sum 41

Kommentarer
Postat av: Jessi

Självklar är ite killar svin, alla är ju lixom människor XD haha nej men du fattar, självklart är inte killar sämre än tjejer, alla är lika!

Men du måste ju också förstå frustrationen som kommer när en kille man verkligen gillar dumpar en...istället för att vara ledsen och gråta så snackar man skit om honom och "han är inte värd mig" "jävla player" "vilket jävla idiot" "vilket svin han är!" o blablabla...för att må bättre!

Jag menar, ledsamhet och frustration kan ju också ta olika uttryck. Alla håller ju inte på och snackar skit.

Samtidigt är det ju faktiskt så att killar också säger dumma saker bakom ryggen på tjejen när de blivit dumpade, ord som "hora" "bitch" och liknande.

Så inget av könen är bättre än det andra om man säger så!

Postat av: Petra

Nej, du har säkert rätt. Men jag tycker det är så fel, att det blir så.

2006-12-28 @ 16:11:31
URL: http://Ptra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback