Utmanad ?

Tydligen har jag blivit utmanad av Johanna, jag vet inte varför eller vad som menas med det, man jag ahr förstått att jag ska svara på dessa frågor, så därför gör jag det. :)

Tio första:
Första bästa kompis: Mikaela
Första bil: Jag har ingen bil, men man kan väl alltid hoppas på att få en cab ? ;)
Första kärlek: Öhm.. Pontus ?
Första husdjur: Kanin, Madicken :) Eller, det var min syrras men det får räknas endå.
Första semester: Kreta, när jag var någon månad..
Första jobb: Det ahr jag inte fått än, om man inte räknar med hemmasysslor ?
Första köpta skiva: Spice Girls eller nått.
Första riktiga kyss: ...
Första piercing: Har inget, men blir det nå´got, blir det nog hål i öronen.
Första konsert: Simple Plan, Avril Lavinge(?) och Melody club i samma..

Nio sista:
Sista alkoholdryck: ...
Sista bilfärd: Nyss, när jag kom hem från landet.
Sista filmen du såg: Nån terroristfilm igår på 3:an, kommer inte ihåg vad den hette.
Sista bubbelbadet: Eriksdalsbadet, nån gång :P
Sista spelade cd: Ingen aning...
Sista gången du grät: Ganska nyligen säkert, men jag vet inte när.
Sista måltiden: Lite mackor och frukt.

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Nej.
Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Öhm.. vet inte.
Varit på tv? Nej, det tror jag inte.. eller kanske en snabbis ?
Fått ditt hjärta krossat? Det beror på hur man ser det.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej, sånt säger man bara om man menar det.
Haft ett one night stand? Nepp.
Busringt till nån? Nej, faktist inte ^^

Sju saker du har på dig:

Ful "mattesnille" tröja.
En liten tofs
En stor tofs
Headset
Jeans
Trosor
Armband

Fyra personer du kan berätta allt för:
Det tänker jag inte svara på...

Tre val:
Svart eller vit? Båda :)
Sommar eller vinter? Det är olika..
Choklad eller chips? Choklad (:

Två saker att göra innan du dör:
1. Ta studenten
2. En massa grejer.

En sak du ångrar:
Mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback