Klädberoende? HELL NO.

Varför tycks alla tjejer ha detta beroende till kläder? VAD är det som är så otroligt roligt med det? Jag själv har inget intresse för det, har fått ett litet intresse för det, när man hittar något man passar i. Men hur ofta är det liksom? Jo, i och för sig så passa typ allt, på alla andra. Men på något sätt har gud valt att just  jag ska vara den person som inte passar i något? Och modet, vad är det för mode nu? Där midjan på byxorna/kjolen/shortsen whatever, är ovanför naveln? det ser rent ut sagt förjävligt ut, ursäkta uttrycket. Och alla urringningar(stavas det så?) VARFÖR? bara för att jag inte passar i sånna? Här går man och skäms totalt när alla andra går med snygga kläder när man själv inte hittar något så att man får ta kläderna man hade när man gick på dagis, något överdrivet. Imorgon ska jag shoppa, suck. Okej, det blir nog kanske lite kul om jag hittar nått, men det blir alltid så deprimerande när man hittar något man verkligen vill ha, och sen passar det inte. Och det är just det att jag ska gå med tre personer som passar i alla kläder.

Jaja, nog om det. Vi får se hur det går.

Kommentarer
Postat av: Benn

Man blir klädberoende när man tror att det sitter i kläderna! Men de flesta är inte beroende, de bara gillar o shoppa, för att nya kläder är snyggt..men jag fattar ditt problem..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback