En funderare.

Jag har funderat på en grej.
Varför tror alla att de är så coola? De som tror att de är coola, har stil m.m är ofta de som absolut inte har någon stil alls, eftersom de tar allt från alla andra. Har man stil om man har precis samma kläder som enns tre bästa kompisar har? och resten av skolan. De jag anser har stil och är coola, de jag ser upp till. Det är de få personerna som är sig själva helt, de umgås med de de själva vill, de har på sig det som de själva tycker är snyggt, de lyssnar på den musik som de själva tycker är bra, ja, ni fattar vinkeln..
De är klart att vissa ser likadana ut eftersom de har samma smak, men.. Man ser på dem ifall det är så.

Tänk på det, var dig själv istället för att vara någon dina "vänner" tycker att du ska vara.

Kommentarer
Postat av: Elli

JAg håller med dig HELT!
Såg att du bytt design på bloggen också ;)

Postat av: Pensy

Du har så rätt så! Varför va som nån annan, det finns ju redan en sån?

2006-09-01 @ 16:06:39
URL: http://pensy.blogg.se
Postat av: Petra

Jag vet, men det är mycket snyggare. Sorry att jag härmade dig :$:P

2006-09-01 @ 16:31:11
URL: http://Ptra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback